ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch
ពីទុន 5,000 ដុល្លា
ទៅជាក្រុមហ៊ុនរកចំណូលបានប្រមាណជា 400,000,000 ដុល្លា (មានតម្លៃប្រមាណជា 2,000,000,000
ដុល្លា)
Jack Haldrup មិនមែនជាកូនអ្នកមាននោះទេ
គាត់មានឪពុកម្តាយដែលមានជីវភាពសាមញ្ញមួយ Jack Haldrup
ក៏មិនមានប្រវត្តិជាអ្នកជំនាញផ្នែកគីមីវិទ្យានោះទេ…
គាត់បានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសកលវិទ្យាល័យ Indiana ក្នុងឆ្នាំ 2010 … ដំណើរផ្សងព្រេងក្នុងនាមជាសហគ្រិនរបស់គាត់គឺវាបានកើតឡើងដោយចៃដន្យ
គឹដោយសារតែបញ្ហាប្រតិកម្មស្បែករបស់គាត់ គាត់បានព្យាយាមប្រើប្រាស់សាប៊ូដុំជាច្រើន
ដែលគាត់បានឃើញតាមរយៈការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម…
តែចុងក្រោយគឺមិនអាចដោះស្រាយបញ្ហាប្រតិកម្មស្បែករបស់គាត់បានឡើយ
ដូច្នេះគាត់ក៏បានសម្រេចចិត្តចាប់ផ្តើមធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវរូបមន្តធម្មជាតិ
និងបង្កើតសាប៊ូដុំដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាផ្ទាល់ខ្លួនរហូតអាចបង្កើតបានជាអណាចក្រដ៏ធំក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាបុរស…
ដំណើរដើមទងនៃការចាប់ផ្តើម និងជំហ៊ានពង្រីកខ្លួន ៖
១…ក្តីសុបិន្ត (ការបំផុសគំនិត)
·
ឆ្នាំ 2013
·
មានបញ្ហាផ្ទាល់ខ្លួន រកឃើញឳកាស ៖ លោក Jack
Haldrup បានព្យាយាមស្វែងរកផលិតផល
ឬក៏សាប៊ូដុះខ្លួនដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាស្បែកផ្ទាល់ខ្លួនរបស់គាត់
ទីបំផុតគាត់ក៏បានរកឃើញចន្លោះប្រហោងមួយក្នុងទីផ្សារសម្រាប់បញ្ហាសុខភាពស្បែកបុរស
នោះគឺផលិតផលដែលមានគុណភាពខ្ពស់ធម្មជាតិដែលអាចដោះស្រាយបញ្ហាបុរសបាន…
·
កំណត់បញ្ហា
៖ មើលឃើញថាកង្វះខាតផលិតផលដែលមានគុណភាពសម្រាប់បុរសគឺជាឳកាសដ៏ល្អក្នុងការចាប់ផ្តើមបង្កើតម៉ាកយីហោមួយដ៏សក្តិសម…
·
បេសកកម្ម
និងទស្សនវិស័យ ៖ គឺបង្កើតផលិតផលធម្មជាតិដែលផលិតដោយដៃ មានគុណភាព
ជួយដោះស្រាយបញ្ហាបុរស…
២…សិក្សាស្រាវជ្រាវ និងពង្រឹង
·
ឆ្នាំ 2013
·
សិក្សាស្រាវជ្រាវផលិតផល និងតេស្តសាកល្បង ៖
គ្មានជំនាញគីមីវិទ្យានោះទេ
តែគាត់បានព្យាយាមសិក្សាស្រាវជ្រាវរករូបមន្តធម្មជាតិដោយខ្លួនឯង
រហូតអាចបង្កើតបានជាផលិតផលគម្រូ ចិងក្រោយរបៀបដែលគាត់បានសាកល្បងធ្វើតេស្តនោះគឺ
ជាការធ្វើតេស្តលើ្បស្បែកខ្លួនឯងផ្ទាល់ គ្រួសារ និងមិត្តភក្តិរបស់គាត់
ក្រោយពីឃើញថាលទ្ធផលអាចទទួលយកបាន Jack Haldrup ក៏បានសាកល្បងតេស្តផ្សព្វផ្សាយលក់នៅលើទីផ្សារអនឡាញ
ដើម្បីទទួលយកព័ត៌មានត្រឡប់…
·
យុទ្ធសាស្រ្ត
និងការពង្រឹង ៖ Jack Haldrup
បានចាប់ផ្តើមសាកល្បងលក់ផលិតផលសាប៊ូដុំរបស់គាត់តាមរយៈបណ្តាញសង្គម
និងបណ្តាញផ្ទាល់របស់គាត់ ដើម្បីទទួលយកព័ត៌មានត្រលប់ សម្រាប់ពង្រឹងគុណភាព
និងអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលរបស់គាត់ឲ្យកាន់តែមានប្រសឹទ្ធិភាព…
៣…ផែនការ និងយុទ្ធសាស្ត្រ
·
ឆ្នាំ 2013
·
តាមរយៈគំណិតរបស់លោក Jack Haldrup នៅពេលនោះគឺគាត់សម្រេចចិត្តធ្វើការលក់ផ្ទាល់ទៅអតិថិជន
តាមរយការពង្រឹងម៉ាកយីហោនៅលើប្រព័ន្ធអនឡាញ…
·
អតិថិជនគោលដៅ
៖ អាយុ 18-45 ឆ្នាំ ដែលស្រលាញ់និងឲ្យតម្លៃលើផលិតផល
ក៏ដូចជាបរិបទរស់នៅបែបធម្មជាតិ ជាពិសេសគឺមនុស្សប្រុស…
·
ម៉ូឌេលអាជីវកម្ម
(Business model) ៖ (B2C លក់ផ្ទាល់ទៅអតិថិជន) , និងបានបន្ថែម Subscription នៅពេលក្រោយ…
ដោយគ្រប់យ៉ាងគឺជាផែនការពឹងផ្អែក និងលក់លើប្រព័ន្ធអនឡាញ…
·
យុទ្ធសាស្ត្រតម្លៃ
៖ គឺផ្តោតលើតម្លៃ (Primium price)… ដែលជាផលិតផលផ្តោតលើគុណភាពខ្ពស់ និងអាចដោះស្រាយបញ្ហាបុរសសុខភាព
និងសម្រស់បុរស…
៤…បង្កើតជាផលិតផលពិត
·
ឆ្នាំ 2013
·
Jack Haldrup បានចាប់ផ្តើមផលិតសាប៊ូជាមួយដើមទុនចាប់ផ្តើមប្រមាណជា 5,000 ដុល្លា
នៅក្នុងចង្រ្កានបាយរបស់គាត់ដើម្បីដាក់លក់នៅលើទីផ្សារ
តាមរយៈរូបមន្តដែលគាត់បានស្រាវជ្រាវ ដែលស្របជាមួយនឹងលក្ខណៈធម្មជាតិ
មិនបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់សុខភាព…
·
ធ្វើឲ្យផលិតផលមានភាពខុសប្លែកពីផលិតផលដ៏ទៃ
៖ គំនិតដើម្បីជម្រុញការលក់ និងបង្កឲ្យមានភាពខុសប្លែកនៅលើទីផ្សារនោះគឺ លោក Jack
Haldrup បានផ្តោតលើ
គ្រឿងផ្សំធម្មជាតិ ផ្សំជាមួយនឹងធាតុកំប្លុកកំប្លែង
ជាម៉ាកយីហោសម្រាប់បុរសដាច់ដោយឡែក… សូម្បីតែឈ្មោះក៏មានភាពខុសប្លែកដូចជា Bay Rum និង Pine Par ជាដើម…
គាត់ក៏បានបន្ថែមនូវពាក្យថា ធ្វើដោយដៃ និងជាលក្ខណៈសេរីរាង្គ
(ដែលមិនបង្កគ្រោះថ្នាក់)…
៥…ការរៀបចំប្រព័ន្ធច្បាប់ និងការរៀបចំប្រព័ន្ធហិរញ្ញវត្ថុ
·
ឆ្នាំ 2013-2014
ប្រព័ន្ធភាពស្របច្បាប់
៖ នៅក្នុងចន្លោះឆ្នាំ 2013-2014 Jack
បានចាប់ផ្តើមចុះឈ្មោះអាជីវកម្មជាផ្លូវការដោយរូបគេបានដាក់ឈ្មោះអាជីវកម្មជាផ្លូវការថា
Dr. Squatch
·
ដើមទុន ៖ ការវិនិយោគដំបូងគឺមានចំនួនដើមទុនប្រហែលជា 5,000 ដុល្លា វាគឺជាប្រាក់សន្សំផ្ទាល់ខ្លួន…
·
រចនាសម្ព័ន្ធការងារ ៖ Jack បានផ្តោតលើការលក់ផ្ទាល់
និងចាប់ផ្តើមពង្រីកបន្តិចម្តងៗ ដោយរូបគេក៏បានរៀបចំប្រព័ន្ធសាច់ប្រាក់
និងការវិនិយោគត្រលប់…
៦…យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ និងការកសាងម៉ាកយីហោ
·
ឆ្នាំ 2014-2015
·
យុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ ៖ ភាពជោគជ័យដ៏ធំបំផុតរបស់ Dr. Squatch គឺបានមកពីការផ្តោតលើទីផ្សារអនឡាញបែបឌីជីថល (Digital marketing)… និងយុទ្ធសាស្រ្តប្រើប្រាស់ Storytelling (បងប្អូនអាចអានសៀវភៅ
គន្លឹះក្នុងការប្រើប្រាស់ Storytelling
សម្រាប់ពង្រីកអាជីវកម្មបន្ថែម)… Jack បានចាប់ផ្តើមមាតិកាកំប្លែង ដើម្បីផ្សារភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយនឹងអតិថិជនគោលដៅរបស់គេ…
ដូចជា វីដេអូកំប្លែង រូបត្លុក និងមាតិការផ្សេងៗទៀតជាច្រើន…
តាមរយៈរូបភាពទាំងនេះវាបានធ្វើឲ្យ Dr. Squatch
មានភាពខុសប្លែកយ៉ាងខ្លាំងនៅលើទីផ្សារ
ហើយវាក៏បានបង្កើតទៅជាអត្តសញ្ញាណថ្មីមួយទៀតសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនមួយនេះ…
·
ការសាងម៉ាកយីហោ ៖ ម៉ាកយីហោ Dr. Squatch
បានផ្តោតទៅលើបុរសក្នុងរូបភាពផ្សងព្រេងព្យាយាមស្វែងរកផលិតថែរក្សាស្បែក
ក៏ដូចជាការបង្ហាញនូវភាពស្មោះត្រង់ក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
ក៏ដូចជាលទ្ធផលពិតនៃអតិថិជន…
·
ផ្តោតលើទីផ្សារអនឡាញ ៖ Dr. Squatch បានរចនា
និងរៀបចំឲ្យមានគេហទំព័រដ៏មានភាពទាក់ទាញសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ ដោយផ្តោតលើ ភាពសាមញ្ញ
ងាយយល់ និងស្រួលចងចាំ… ជាពិសេសនោះគឺ Dr. Squatch
បានរីកចម្រើនយ៉ាងលឿនតាមរយៈ Instagram និង Facebook....
·
ការផ្សព្វផ្សាយ (Marketiing Channele) ៖
ការឃោសនាលើប្រព័ន្ធឌីជីថល , ការបង្កើតមាតិកាប្លែកៗ,
និងកិច្ចសហការជាមួយនឹងបុគ្គលដែលមានឥទ្ធិពល (Infuencers)
វាបានក្លាយជាផ្នែកមួយយ៉ាងធំក្នុងការជម្រុញឲ្យ Dr. Squatch
ចាប់ផ្តើមមានប្រជាប្រិយភាពកាន់តែខ្លាំង…
៧…ការលក់ និងចំនួនអតិថិជន
·
ឆ្នាំ 2015-2016
·
Dr. Squatch
ចាប់ផ្តើមមានប្រជាប្រិយភាពកាន់តែខ្លាំងឡើងៗ តាមរយៈការឃោសនាដ៏មានភាពទាក់ទាញ
ពាក្យពីមាត់មួយទៅមាត់មួយ ក៏ដូចជានៅលើបណ្តាញសង្គម…
·
អាជីវកម្ម Dr. Squatch ចាប់ផ្តើមមានស្ថេរភាព
និងចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែច្រើនឡើងពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ
ដោយផ្តើមពីការលក់ក្នុងមួយសប្តាហ៍ 4-10 ដុំ
ប្រមកជាការលក់ក្នុងមួយថ្ងៃចន្លោះពី 1000-2000 ដុំ… ព្រោះតែម៉ាកយីហោចាប់ផ្តើមមានការទទួលស្គាល់…
·
បង្កើតម៉ូឌេលថ្មីបន្ថែម ៖ Dr. Squatch
បានចាប់ផ្តើមបង្កើត Business Model ថ្មីបន្ថែមដើម្បីធ្វឲ្យអ្នកប្រើប្រាស់កាន់តែមានភាពងាយស្រួលក្នុងការបញ្ជាទិញ
ដោយម៉ូឌេលថ្មីនោះគឺ Monthly subscription model ដែលមានន័យថាអតិថិជនអាចទទួលបានផលិតផលប្រើប្រាស់ពីក្រុមហ៊ុន
Dr. Squatch
បានយ៉ាងងាយស្រួលដោយមិនចាំបាច់ធ្វើការបញ្ជាទិញនោះទេ ពោលគឺគ្រាន់តែពួកគេធ្វើការ Subscribe
ជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន និងជ្រើសរើសផលិតផល
នោះនឹងមានការដឹកជញ្ជូនដល់ផ្ទះជាប្រចាំខែ…
៨…ការប្រឈមនឹងបញ្ហា
·
មិនខុសពីអាជីវកម្ម Startups ដ៏ទៃ អាជីវកម្ម Dr.
Squatch ក៏ដូចជាលោក Jack Haldrup ផ្ទាល់បានជួបប្រទះនូវឧបសគ្គជាច្រើននៅដើមគ្រាដូចជា
ត្រូវបានគ្រួសារ មិត្តភក្តបដិសេដ អំពីគំនិតរបស់គេ
ជាពិសេសគឺបញ្ហាដើមទុនវាគឺជាចំនុចបញ្ហាដ៏ធំ…
·
ក្នុងឆ្នាំ
2016-2017
·
ការប្រកួតប្រជែង
៖ ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch បានចាប់ផ្តើមជួបប្រទះដៃគូប្រកួតប្រជែងធំៗដូចជា
ក្រុមហ៊ុន Dove និងក្រុមហ៊ុនផ្សេងៗទៀតជាច្រើន
ដែលពួកគេគឺជាក្រុមហ៊ុនដែលមានលក់នូវផលិតផលសដៀងនឹងក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch…
·
បញ្ហាលំហូសាច់ប្រាក់ ៖
នៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនចាប់ផ្តើមមានការរីកចម្រើន Dr. Squatch ក៏បានប្រឈមនឹងបញ្ហាលំហូសាច់ប្រាក់
ដែលវាបានធ្វើឲ្យមានការស្ទះប្រតិបត្តិការការងារជាខ្លាំង…
·
រៀនសូត្រពីបញ្ហា និងព្យាយាមសម្របខ្លួន ៖ ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch ក៏ដូចជាលោក Jack Haldrup បានព្យាយាមសម្របខ្លួន
និងព្យាយាមសិក្សាស្រាវជ្រាវបង្កើតផលិតផលថ្មី ក្លិនថ្មី ដើម្បីធ្វើការណែនាំនៅលើទីផ្សារ
… និងចាប់ផ្តើមពង្រឹងយុទ្ទសាស្ត្រទីផ្សារ ពង្រឹងម៉ាកយីហោបន្ថែម…
៩…ស្វែងរកវិធីឈ្នះ
·
ឆ្នាំ 2016 ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាហិរញ្ញវត្ថុ លោក Jack
Haldrup បានចាប់ផ្តើម
ប្រើប្រាស់វេទិកា Kickstarter ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាវេទិការៃអង្គាសដើមទុនដើមទុនសម្រាប់ពង្រឹងអាជីវកម្ម
Startups ដែលមានដើមទុនតិច…
នៅក្នុងចន្លោះឆ្នាំនោះបើតាមទិន្នន័យលោក Jack
Haldrup
បានរៃអង្គាសដើមទុនប្រមាណជា 100,000 ដុល្លា…
ដែលវាគឺជាប្រាក់ដ៏សំខាន់សម្រាប់ពង្រឹង និងពង្រីកអាជីវកម្ម…
·
នៅក្នុងឆ្នាំ
2017 ក្រោយពីមានដើមទុនគ្រប់គ្រាន់ ក្រុមហ៊ន
ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch
ក៏ត្រូវបានចាប់ផ្តើមជាផ្លូវការពេញលេញ
ដែលមានការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មយ៉ាងក្តុងក្តាំង…
·
គន្លឹះដែលប្លែក និងមានតម្លៃលើទីផ្សារ ៖ ឥទ្ធិពលនៃ Storytelling (កុំភ្លេចទិញសៀវភៅ គន្លឹះប្រើប្រាស់ Storytelling សម្រាប់ពង្រីកអាជីវកម្ម
អានបន្ថែម) , មាតិកាកំប្លែង, និងផ្តោតលើអតិថិជនគោលដៅជាបុរស
វាគឺជាផ្នែកមួយដែលបានទាញឲ្យក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch
អាចនៅឆ្ងាយពីដៃគូប្រកួតប្រជែង
·
ពង្រឹងបេសកកម្ម និងទស្សនវិស័យ ៖ តាមរយៈការរីកចម្រើន
និងមានការគាំទ្រកាន់តែខ្លាំង ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch ក៏បានចាប់ផ្តើមពង្រឹងបេសកកម្ម
និងទស្សនវិស័យបន្ថែម ដោយផ្តោតលើ ការប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការពង្រឹងគុណភាព
និងផ្តោតលើការផលិតនូវផលិតផលធម្មជាតិដើម្បីជួយដោះស្រាយដល់បញ្ហាបុរស …
ក៏ដូចជាធ្វើឲ្យម៉ាកយីហោរបស់ពួកគេមានតម្លៃ និងស្ថិតក្នុងការចងចាំរបស់មហាជន
តាមរយៈសាច់រឿងនៅពីក្រោយឆាក…
១០…ពង្រឹង និងពង្រីក
·
ឆ្នាំ 2018-2020
·
ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch បានចាប់ផ្តើមពង្រីកបន្ថែមតាមតម្រូវការទីផ្សារជាក់ស្តែង…
·
ពង្រីកផលិតផលថ្មី ៖ ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch បានដាក់ឲ្យប្រើប្រាស់នូវផលិតផលថ្មីៗជាច្រើនដូចជា សាប៊ូកក់សក់
សាប៊ូអប់សក់ ក៏ដូចជាសាប៊ូទឹកសម្រាប់សម្អាតខ្លួនជាដើម…
·
ពង្រីកតំណាងចែកចាយ ៖ ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch បានចាប់ផ្តើមពង្រីកតំណាងលក់រាយ ក៏ដូចជាបង្ហោះលក់នៅលើវេបសាយ Amazone ជាដើម…
·
ពង្រឹងប្រតិបត្តិការការងារ ៖ លោក Jack
Haldrup
បានផ្តោតលើការពង្រឹងការលក់ជាលក្ខណៈស្វ័យប្រវត្តិ ដោយវិនិយោគលើប្រព័ន្ធដំណើរការ Automation ជាដើម…
១១…ស្ថេរភាព និងភាពជោគជ័យ
·
ឆ្នាំ 2020-បច្ចុប្បន្ន
·
ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch
បានក្លាយជាម៉ាកយីហោមួយដ៏មានឥទ្ធិពលនៅលើទីផ្សារដ៏មានតម្លៃ
និងជាជំនួយការដ៏ចាំបាច់សម្រាប់មនុស្សប្រុស…
ដែលកំពុងតែធ្វើការយ៉ាងមមាញឹកក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍នូវផលិតផលថ្មីជាច្រើនសម្រាប់បំពេញតម្រូវការទីផ្សារ…
·
ក្រុមការងារ ៖ Dr. Squatch បានពង្រឹងក្រុមការងារ
និងបង្កើតក្រុមដឹកនាំ
ដែលជាក្បាលម៉ាស៊ីនដ៏មានតម្លៃជាច្រើនសម្រាប់ជាជំនួយការក្នុងការពង្រឹង
និងអភិវឌ្ឍខ្លួន…
·
វិនិយោគបន្ថែម ៖ Dr. Squatch
បានធ្វើការវិនិយោគបន្ថែមទៅលើរឿងចាំបាច់ជាច្រើន ដូចជាប្រតិបត្តិការការងារ
ការពង្រីកសង្វាក់ផលិតកម្ម ក៏ដូចជាពង្រឹងខ្លួនលើវិស័យពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច E-commerce…
អំពីហិរញ្ញវត្ថុ
Ø ឆ្នាំ 2013 ដើមទុន 5,000 ដុល្លា ជាប្រាក់សន្សំ
Ø ឆ្នាំ 2016 ពង្រីកដើមទុន 100,000 ដុល្លា ជាប្រាក់បានពីការវិនិយោគ (បានពីវេទិកា Kickstarter)
Ø ឆ្នាំ 2019 ពង្រីកដើមទុន 1,300,000 ដុល្លា ជាប្រាក់វិនិយោគពីក្រុមហ៊ុន Guild Capital
Ø ឆ្នាំ 2021 ពង្រីកដើមទុនបានប្រហែលជា 100,000,000 ដុល្លា
ដែលជាប្រាក់នៃតម្លៃភាគហ៊ុន និងប្រាក់អ្នកវិនិយោគបន្ថែម
Ø នៅក្នុងឆ្នាំ 2024 កន្លងទៅថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុន Dr. Squatch
អាចមានតម្លៃនៅលើទីផ្សារប្រមាណជា 2,000,000,000 ដុល្លា
ü ចំពោះក្បួនប្រើប្រាស់
និងស្វែងរកដើមទុនសូមបងប្អូនមានការប្រុងប្រយ័ត្ន ជាពិសេសករណីប្រមូលដើមទុន
ខ្ញុំមិនទទួលខុសត្រូវជាដាច់ខាត…
បើសិនជាបងប្អូនគាំទ្រចំពោះការស្រាវជ្រាវ ឬក៏បងប្អូនមានបញ្ហាដូចខាងក្រោម៖
Comments
Post a Comment